Beiträge von Dr. Hoemmal

    Zitat


    Dann wird die Austria dennoch net sterben! 6 Mio. fehlen dann zwar, aber es gibt genügen Veilchenfans in der Wirtschaft die nur darauf warten, dass er geht, der Herr FS!


    Katzian meint: "Stronach bessert an dem Sponsorenvertrag herum. Es läuft alles auf einen BFV Neu hinaus. Dies ist nicht im Sinne der Generalversammlung und der AG. Wir (die Austria) lassen sich von FS nicht mehr in Geiselhaft nehmen. Wenn er nich will, geht es auch ohne ihn weiter. Wir müssen zwar in kurzer Zeit 6 Mio. auftreiben, aber ich bin zuversichtig dass dies klappen würde."


    FORZA KATZIAN
    Hab mir damals schon gedacht, bei seiner Bestelölung zum Präsident, a Gewerkschaftler und Stronach, dass soll funktionieren?



    Ich weiß aber nicht wann Katzian das gesagt haben soll.[/quote]


    Angeblich is des Zitat aus da aktuellen Mickey Maus

    Zitat von Racoons


    Sverkos na ja wo habn wir da wieder hingschaut woascheinlich ein wochenende angeschaut und glei genommen.warum können wir nicht so einen glücksgriff mochn wie die sch**** griane guad de schaun die spieler sehr lange an bevors wos holen.


    Jetzt hörst ma owa auf.. Welchen Glücksgriff haben denn die Grünen gmocht? Ernan letzten Toptransfer - da Boskovic? Oiso Bitte.
    Es ist ned immer alles grün, was glänzt.
    Und die anderen Topspieler und charismatischen Fussballfeldherren, wie z.B: Bejbl & Bilic - alles Spitzenverstärkungen.

    Diese Maunnschoft ist Kolossal


    Mi interessier des ned, mi interessiert mi interessert ka Punkt ned mi interessiert gornix de maunnschoft wor so supa wir haum 3:3 gspüt..wir spün wir spün nächstes johr gegen Polen aus..aus?auswärts wir schlogn poin und wir schlogn Wales und wir schlogn Wales zwa moi und mir is mir is des soo wurscht. Jo na is da Rückstond 4 Punkte werma no aufhoin nächstes johr und wenn ma ned aufhoin is di diese maunnschoft is kolosal, supa?ich kann nur?meinen grössten respekt meina maunnschoft?.mehr kaunn i ned sogn und i mächt ned i mächt gorned on de punkte denkn, wirkli ned wö des geht ned aus da emotion heraus wö wos si do ogspüt hod?..ein so ein schiedsrichter aus Australien zu holn also do muss sich die UEFA wos überlegen oba i was e wos de überlegn, do gehts um aundere dinge.
    Natürlich i red do jetzt ned üba de fehla i bin gezeichnet vo an match 3:3 des ma gwuna hom. Es interessiern doch?.jetzt kane feh?.fehler wern gmocht?de Engländer mochen fehla, da Beckham da Beckham hoid si de göbe kortn und sogt zu de journalistn i hoi ma de göbe kortn wö i in Asabaitschan ned spün brauch nur de storkn spüla, da Beckham is a wödklasse spiela.


    A maunnschoft mocht fehla in allen und wir mochn genug fehla oba des?es zöht kein fehla bei dieser moral ana maunnschoft und bei diesen bei diesen Kompfgeist bei diesem spielerischn vermögen de hom?. Wöche maunnschoft hodn heit gspüt? Wir haum fünf Leid mitn mi steh mitn Stranzl miasn a minutn vor da vor beginn erst setzn jo sogt, denkt an des amoi ana? das da Födhofa Ferl zum ersten moi spüt gegen an Ungeheua mit da Numma 10 der a Rugby Spüla is und ka Fuassboispüla?das sind des san Dinge diese positiven Dinge soi ma aufzöhn ned die Fehla, Fehla mochn wir genug um Gottes wün, mir miasn uns verbessern in in oin.
    Owa geh die Ausfälle, mir wir mit dera maunnschoft gspüt wonn i sich wos da 33 jährige Kühbauer wia der 70g Meta geht in an Konta in da 88igsten Minutn jo locht do ned an jedn es Herz in Österreich? Do denk i jetzt an das ma a Punkt föht oda zwa Punkte föhn oda vier Pünkte föhn in da WM Qualifikation?. des interessiert mi jetzt ned i muas jetzt urteiln über de maunnschoft und wos do passiert is is extremst nicht in Ordnung, nochamoi das ist IRRE REGULÄR , ENDE.

    Wos i mi frog, 4 wos gibts dann no des Wiener-/Prater/Ernst-Happel/-Stadion?
    Die Grünen haum a Hazung unter der Wiesen, die Austria losst sich a Stadion bauen...und wos gschicht mit dem Happeloval und der neichn U-Bahnstation?

    Endlich. Auf das warte ich schon seit Jahren.
    Ich finde, daß in allen Ländern, die mehr als einen Startplatz/Qualifikationsplatz für die Championsleague haben, der Cupsieger den zweiten Platz einnehmen sollte.
    Immerhin ist der Cupsieg ein Titel, und sollte mehr zählen, als ein zweiter Platz. Würde den Cupbewerb in allen Ländern massivst aufwerten.


    Zugereister Erfolgsjäger

    Da gab's ja schon ordentlich politischen Streit zum Thema, das auch im EM Forum aufscheint, siehe hier


    Meine Meinung dazu steht schon im anderen Thread und ich bleib dabei... da muss es jedem Juristen die Fußnägel aufrollen bei so einem Anschlag auf den Rechtsstaat... :thumbdown:


    v.p.s.
    _pantera_


    Und ich bleib dabei, daß sich in dieser Diskussion Täter afoch in ana Opferrolle sehen wollen. Tuast nix - passiert nix. Störst den Spielbetrieb, und wirst zum Sicherheitsrisiko, hast im Stadion eh nix verloren. Und bevor ma, wie beim letzten Derby, dezent sämtliche Impfstellen aufgehen, würd is begrüßen, wanns alle Randalierer in die Besenkammer während der 90 Minuten sperren.

    Also ich kann mich noch ganz gut daran erinnern, wie ich Austrianer geworden bin.
    Ich wurde am 26.Oktober 1974 geboren, und es muss so ca. 2 Tage nach meiner Geburt, also der 28. Oktober 74 gewesen sein. I weiß no, i lieg da auf da Säuglingsstation, schau ma auf gmütlich die Siluetten der Hinterteile der Krankenschwestern an (mehr hab i ja leider no ned gsehn)..auf amoi mochts an Tuscher.. A Blitz reisst auf. I denk ma no, bist du gelähmt Schweindi, und hab glei vor lauter Panik a Angstachterl in die Windel gemacht. Auf jedenfall - Blitz - Zack- i bin komplett geblendet.. kommt aus dem Licht a Stimm :" Hömmal?" . I bleib still, verhalt mi unauffällig.. Dann no amoi :"Hömmal? HÖMMAL?" .. Darauf dann i, weil die anderen Gschroppn a scho munter wurden, :"Jo wos is?" Wieder die Stimm:" Hömmal, fühl dich glücklich, denn du bist ein Auserwählter".. Die Lichtgestalt kummt näher. I schau, auf amoi reists mi: "Matthias bist das du?Matthias? Da Sindelar??" Und er:" Jo, Hömmal, i bins.. und du erfährst nun die wunderbare Gnade, ein Austrianer zu sein. Von nun an hast du violettes Blut in deinen Adern, einen unglaublichen Stolz in deinem Herzen, und das Wissen, besser zu sein, als der Rest der armen Irren, die zwar glauben eine Ahnung vom Kicken zu haben, aber halt in die falsche Richtung schwimmen".


    Najo, und seither bin i Austrianer

    Es wird ja ned so sein, daß die Leut die gefährlich ausschaun oder deppat dreinschaun , vor an Spiel in Haft genommen werden.


    Aber was ich durchaus begrüßen würde, wenn Leute an Akt haben, und bereits gerichtlich verurteilt wurden, weils Bankl werfen, zündln oder deppat irgendwem am Zünder haun müssen, vor an Match präventiv festgenommen werden.


    Damit hätte man ein Sicherheitsrisiko entschärft, es wird für den Otto-Normalverbraucher erstrebenswerter ins Stadion zu gehen, weil weniger Idioten herumrennen..und jo.. alles wird besser.